fredag 20 februari 2015

Stockholms Konstsalong 2015

Nu har det varit några intensiva veckor av skapande inför
Stockholms Konstsalong, det har varit en härlig tid då jag provat
nya nät och nya färger. Nu har luften lite gått ur mig och när allt är klart så
kommer tvivlen, är det här verkligen bra och vad betyder det egentligen..
För mig är det vackra former och kroppen är ju själens boning.
Kanske lite för perfekta, men det blir som det blir.
Det finaste med dem fixar man med rätt belysning, det är då de får liv.
Hoppas verkligen att ni gillar dem.
Ni får faktiskt komma och titta, jag lägger inte ut några bilder på det
jag tänker visa.
Den här bilden är en gammal krokiskiss på Roza Hagevi som jag gjorde i tusch 2009.
Krokiskisserna är min ständiga inspirationskälla!

Välkomna till Stockholms Konstsalong , Bergrummet på Skeppsholmen
(direkt efter bron på Skeppsholmen) den 7-15 mars öppet 12-18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar